بهترین زمان مصرف چای ماسالا

شنبه 19 تير 1400
10:03
داود کرمانی

بهترین زمان برای نوشیدن چای ماسالا چیست

چای ماسالا نوشیدنی ای است که منشا آن هند است. خانوارهای سنتی هند نمی توانند یک روز بدون نوشیدن چای ماسالا در آشپزخانه خود - چه برای مهمانان ، پایین ظهرها ، صبح ها ، جشن ها و یا گاهی اوقات به سادگی بعد از غذا! چای ماسالا کاملاً در فرهنگ و زندگی روزمره هند قرار دارد. به اندازه کافی تعجب آور نیست ، هر خانوار روش منحصر به فرد خود را برای دم کردن یک چای ماسالا دارد. چای ترکیبی از جاسوس های مختلف است - شامل زنجبیل ، میخک ، هل گاهی فلفل یا دارچین. می تواند بدون شیر باشد.

خواندن این مطالب را نیز به شما توصیه می کنیم:

بهترین برندهای چای ماسالا

بهترین چای ماسالا چیست

همانطور که این مواد از بین می روند ، درنهایت فواید چای ماسالا بر اساس ترکیبات آن اضافه می شود. خواص گرم کننده آن سرما و آنفولانزا را دور نگه می دارد ، علائم آن را تسکین می دهد ، احساس گرما و آرامش می کند. فراموش نکنید - بیدار - زیرا حاوی یک چای سیاه قوی به عنوان پایه است. این باعث می شود نوشیدنی بسیار پویایی باشد. فراموش نکنم ، همیشه دوست داشتنی و محبوب همه. بنابراین بهترین زمان برای نوشیدن چای ماسالا چیست؟ در اینجا برداشت ما از آن است:

1. صبح ها:

پس از بیدار شدن از خواب ، برخی از افراد دچار شیطنت می شوند و برخی دیگر از ناهمواری ها. بعضی از افراد به راحتی احساس شادابی نمی کنند و دیگران بیدار ماندن را دشوار می دانند! چای ماسالا راه حل همه است! کافئین زیاد ، خاصیت گرم کنندگی و رایحه ادویه های تازه ، شما را بیدار و بیدار نگه می دارد - صبح ها وقتی روز طولانی و پر حادثه به نظر می رسد کاملاً سرحال است. این چای یک شروع عالی است!

2. اواخر ظهرها:

بعد از ظهرها یک وقت خواب آور جهانی است. هیچ کس آن را دوست ندارد! چه یک سازنده خانه باشید ، چه در محل کار یا دانشجو ، بهره وری و تولید علاوه بر روحیه بسیار نامناسب ، در هر زمان کم است. این یکی از بهترین مزایای چای ماسالا است - فوراً مرا انتخاب کنید! این نه تنها روحیه را افزایش می دهد بلکه باعث می شود تا در هر جایی که باشید مهم نیستید ، با کسانی که چای ماسالا را با آنها تقسیم می کنید - یا در چای تارپ یا در خانه - پیوند می خورید. به چه روش دیگری می توانید تیرگی یک بعد از ظهر را بردارید؟

3. تنظیمات اجتماعی:

میهمانان را فرا گرفته اید؟ خواسته یا ناخواسته ، ساده ترین راه حل موانع این است که یک چای ماسالا کامل درست کنید. افرادی که می توانند یک دستورالعمل چای ماسالا را درست کنند ، تقریباً یک رسم در خانواده های هند است ، مورد علاقه فوری در میان همه قرار می گیرد و حتی در میان نزدیکان و عزیزان به شهرت می رسد. یک پیشنهاد - آسانترین و سریعترین راه برای درست کردن آن استفاده از مخلوط آماده یا کیسه های چای ماسالا است. مزایای رایگان دردسرهایی که کیسه های چای ماسالا برای شما به ارمغان می آورند بسیار ارزشمند است - شما می توانید آن زمان را صرف جبران مهمانان کنید و در آشپزخانه بدوید. کیسه های چای ماسالا را بصورت آنلاین بخرید!

4. قبل از یک کار پیچیده:

آیا اخیراً از شروع کاری که مدتی در انتظار آن مانده است وحشت داشته اید؟ این که آیا در حال سازماندهی کمد شما است ، تمیز کردن اتاق زیر شیروانی ، یک پرونده دفتر در انتظار یا پایان دادن به آزار دهنده ترین موضوع در دانشگاه؟ این بار سعی کنید قبل از شروع کار یک چای ماسالای خوشمزه و قوی برای خود دم کنید. شما نه تنها از نظر ذهنی آماده می شوید بلکه از نظر جسمی و روحی نیز آماده خواهید شد. چیزی در مورد یک فنجان چای ماسالای معطر وجود دارد که باعث آرامش اعصاب می شود و همزمان به شما شروع می کند. امتحان کنید!

5. قبل از تمرین:

چای سیاه موجود در تهیه چای ماسالا قوی است و کافئین کافی برای تحریک شما دارد. این یک کار سنگین ، دویدن یا صرفاً فشار دادن به خودتان برای تمرین کردن است که احساس نمی کنید - چای ماسالا دوست شما است. یک پیشنهاد این است که 30-40 دقیقه قبل از شروع کار ، ترجیحاً بدون شیر داشته باشید. اگر اولویت در کاهش وزن باشد ، ممکن است شیرین کننده را نیز دور بریزید. یک تهیه چای ماسالای سیاه قوی و در عین حال سبک روی معده است. ادویه ها ، رایحه و کافئین موجود در آن با سطح انرژی و گرمای لازم به بدن شما کمک می کند. بهترین گزینه در اینجا استفاده از کیسه های چای ماسالا است که به راحتی از طریق اینترنت در دسترس هستند.



[ بازدید : 13 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به چای و دمنوش است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]